fredag 27 november 2015

idrott, gymnastik

i onsdags när vi (leo,william,johan.s) hade gympa så skulle vi ha gymnastik.
det man kunde göra va: ringarna, handstående, gå balansgång, överslag, hoppa över plint, hoppa på plint, sidohopp, hjula/kulebyttor.
det var ganska kul tycker jag (leo) jag lärde mig att stå på händer mot en vägg såklart och att dansa på en balansbom.
Jag (Johan) lärde mig att stå mot en vägg på händer och att göra påfågeln som jag kallar det på en balansgång.
Jag (William) har lärt mej att jag inte ska slarva med alla saker som jag inte vet.
vi tyckte att det var väldigt kul och att vi vill gärna göra om det.

7 kommentarer:

  1. Hej på er!

    Kul att ni ville berätta vad ni gjorde och vad ni lärde er under en av veckans idrottslektioner.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med er, det var jätte kul och det var kul att läsa vad ni lärde er. /Moa

    SvaraRadera
  3. Jättebra blogg inlägg killar!! 🙂 // Fön

    SvaraRadera
  4. Det va jättekul det håller jag med//Emil

    SvaraRadera