fredag 22 april 2016

Prao

I tisdags fick alla varsin lapp om att vi skulle få praoa från den 3-4 maj. Man fick välja att praoa var man ville förutom där det finns åldersgränser. Dom flesta valde att praoa på någon förskola men vissa i klassen valde att praoa på t.ex affärer eller på deras föräldrars jobb. Det fanns några regler att följa när man skulle praoa och det var t.ex att man inte fick jobba tidigare än klockan 06:00 på morgonen och inte senare än 20:00 på kvällen.

Vad vi tycker om att praoa.
Elias: Jag tycker att det ska bli roligt att få praoa och jag tänker göra det på almölivs på Tjörn.
Leo: Jag tror och tycker det skall bli jätte kul för att jag skall praoa på café fregatten.

7 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det ska bli jätte kul att praoa!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå att det ska bli jättekul att praoa!

    SvaraRadera
  3. Själv tycker jag att det ska bli roligt!

    SvaraRadera
  4. Tycker också att de skall bli kul!

    SvaraRadera
  5. Ja det ska bli skoj om man hittar en prao // Johan h

    SvaraRadera
  6. Jag tycker också att de ska bli jätteroligt!

    SvaraRadera
  7. Ska till Finland.. Bra inlägg dock(;

    SvaraRadera