fredag 15 april 2016

Musik

 I musiken har vi haft en läxa om instrumentspel och först så sjöng vi 3 låtar och efter det så fick dom som inte hade gjort läran fick göra den och efter det så dansade vi till Just Dance 2014 som våran lärare hittade på youtube. Det var också den första gången vi dansade till Just Dance på musiklektionen.

William tyckte att det var roligt att vara på musiken och spela Just Dance.
Johan H tyckte att det var en bra lektion och roligt att spela Just Dance.
Leandro tycker att det var roligt eftersom det var första gången vi Just Dance och att vi fick göra läxan eftersom jag inte gjorde läxan hemma.

Av:Johan h William Leandro

13 kommentarer:

  1. Bra skrivet, jag tyckte också att det var kul att dansa!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte oxå att det var kul att dansa! :)

    SvaraRadera
  3. Det var roligt att dansa ������ dans vill jag ha i musiken

    SvaraRadera
    Svar
    1. dans och sång önskar jag att vi had evarje vecka!

      Radera
    2. Dans har man på idrotten. Men det hadde varigt kul att ha det oftare och lite olika stilar. Inte bara bugg.

      Radera
  4. Jag tyckte också att det var roligt att dansa och det var bra att man vi fick göra klart läxan för dom som inte hadde gjort det.

    SvaraRadera
  5. Nu har ju också jag fattat vad Just Dance är😀. Nästa gång vi dansar i klassrummet skall jag försöka hänga på. Är kanske lite ringrostig men det såg verkligen ut att vara riktgt roligt!

    SvaraRadera