onsdag 11 december 2013

Pysseldagen vecka 50

Igår så hade vi en pysseldag och det betyder att man pysslar hela dagen och det var jätte kul!
Man kunde t.ex välja mellan smällkarameller,julkort,stjärnor,servett,sång,trolldeg,film,lek och julquiz  Så här såg lappen ut och när alla hade fått varsin lapp  så skulle man välja fem saker som man ville göra men tyvärr så fick man bara göra fyra saker.
Men Leia & Irma & William gjorde smällkarameller, det var skitkul tyckte vi:)
Där så gjorde Leia och Irma likadana smällkarameller och William gjorde en konstig sak:)
                                                     Av: Leia,Irma och William! :-)

5 kommentarer:

  1. Bra att ni visade en lapp där man fyller i av :Anna ,fön:)

    SvaraRadera
  2. Kul att ni tyckte att det var kul med smällkaramell det tyckte jag med /Moa

    SvaraRadera
  3. E-B sa att jag skulle skriva en komment. Så det gjorde jag XD//₩ilm@

    SvaraRadera
  4. Kul att ni gillade pysseldagen. Det är ju alltid kul att få lov att göra något som man inte gör varje dag. Jag tyckte också att det var kul även om jag inte direkt vårfixa välja mina aktiviteter.
    Bra ide ni hade när ni tog kort på lappen som ni valde på. Det hade jag nog aldrig kommit på.

    SvaraRadera