måndag 14 mars 2016

Teatern

I onsdags var vi på en teater som heter självmålet. Den handlar om att det va en tjej som heter Jula.
Julas fotbollslag skulle spela en viktig match. Men blev inte uttagen. Då blev hennes pappa upprörd för att det va en viktig match och hennes morfar var på besök.
Vi tyckte att det var roligt för att dom var bra på att skådespela och att dom var litte konstiga.
Jag tyckte att teatern va väldigt bra för att den var rolig/Tilda
Jag tyckte att teatern var lite konstigt fast dom var väldigt/Johan h
Jag tycker att teatern var ganska bra eftersom att den var spännande/Elliot 

8 kommentarer:

  1. Jag håller med om att teatern var bra.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att teatern var bra och rolig //Moa

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Håller helt med den var väldigt bra!

    SvaraRadera
  5. Jag håller också med om att teatern var bra. Det märktes att skådespelarna gillade det de gjorde. Jag tyckte också att det var ett intressant upplägg eftersom vi sätt så nära scenen och att skådespelarna också kom ut till oss i publiken. //EB

    SvaraRadera