torsdag 3 oktober 2013

                                                Elevens val

Elevens val är  elevernas dag där dom får bestämma vad det ska göra.
På våran skola så fick man ett papper där fick man några saker att välja på.
Man fick välja fyra saker och så fick man två saker man valde.
En av sakerna vi valde var att spela innebandy,pingis och badminton.
Våran lärare hette Stefan.
Vi valde att spela dom här sporterna för att vi tycker att det är kul med idrott.
Jag tyckte att det var kul med hinderbana för att jag fick bygga./Anna
Jag tyckte det va roligt för att jag gillar att sporta./Daniel
Jag tycker att det var roligast att spela badminton./Alice
Jag tycker att det är roligt att spela badminton./Nicklas

1 kommentar:

  1. Vilken härlig förmiddag ni hade. Att sporta är ju alltid kul eller hur?

    SvaraRadera