torsdag 3 oktober 2013

Tjabba lobba :)

                                         Tjabba lobba :)


Hej allihop nu ska jag berätta om elevens dag. Det var jätte kul , jag fick bara snälla fröknar Tina o  
E-B. Det började tre eller fyra dagar innan då vi fick en lapp på vad vi fick välja jag tog 1hemkunskap 2digitala berättelser 3bild 4teknik och det blev 2 o 3. Jag ger denna dag 98 av100 poäng. På digitala berättelser kan du ju gissa vad vi gjorde. På bild målade vi Picasso bilder det var jätte kul. Hoppas att ni gillar o förstått mitt inlägg hej då då hälsar Wilma Ebba Magnusson :)

1 kommentar:

  1. Härligt att du gillade elevens valdagen. Det gjorde jag också.....
    Din digitala berättelse blev kanon. Synd att vi inte fick till länken i ditt inlägg men förhoppningsvis kan jag fixa till det.

    SvaraRadera